kajassmycken

Alla inlägg under augusti 2011

Av Karin Jangedahl - 18 augusti 2011 21:02

Det här smyckessetet består av knutet halsband och armband. I smyckena är det sötvattenpärlor och Swarowskibiconer. Halsbandet är kort modell och armbandet viras två varv runt armen. Båda gnistrar fint i solen.

Halsbandet

   

Armbandet

     

Av Karin Jangedahl - 18 augusti 2011 20:53

Facetterad silverpläterad kedja med mängder av Swarowskibiconer i mixade ganska stärka färger. Både halsband och armband har strasskula som hänge. Kundens önskemål var mycket färg och gärna att det glittrade lite.

Det var svårt att fota smycken så de kommer inte till sin rätt riktigt. Till det gjorde jag även en Swarowski ring i rosa toner.

       

Armbandet

     

Av Karin Jangedahl - 16 augusti 2011 20:02

Hej

Nu startar jg upp med visningar och kurser igen. För er som vill boka visning hemma eller kanske på arbetet tar jag emot bokningar nu efter semester uppehållet.

Jag lånar även ut smyckeslådor till arbetsplatser, där någon ansvarar för dem,    ni kanske vill ha smyckena ett tag så ni kan prova och känna fler dagar än under en kväll. Den som har visningen eller ansvarar för smyckena får välja ett valfritt smycke eller beställa efter ett smycke.


Det går också bra att boka kurser, efter önskemål hör av er om det jag har olika förslag. Eller varför inte ha en möhippakurs det är kanonkul!

I början av juni hade jag ett stort gäng glada tjejer som var på möhippa och valde att göra smycken under några av de timmarna. Det var jätteroligt det kommer bilder på det bättre sent än aldrig. Jag har varit dålig på att lägga ut bilder under juni och juli.

Det var allat för i dag

Ha det bra alla  

Av Karin Jangedahl - 16 augusti 2011 19:59

I dag har jag fyllt på med lite ringar i rea kategorin. Det kommer mer vartefter men nu finns det även ringar där.

                           


                                                  
     REA

Av Karin Jangedahl - 16 augusti 2011 19:54

Ett kort fint halsband av gröna glaspärlor facetterade mixat med Swarowskibiconer och klara seadbeads pärlor. Lite detaljer i form av silverblommor. Halsbandet knäpps fram av ett togglelås där ett fint snett hjärta hänger. Längden är ca 40 cm + hänge. Best nr11H33. Pris 195kr.

     

Av Karin Jangedahl - 16 augusti 2011 19:47

En enkel kronring som är silverpläterad i två storlekar.ca 19mm den stora och den lilla passar nog bäst till barn.

Pris 50kr nu 30kr/st den större och den lilla 25kr/st

     

Av Karin Jangedahl - 16 augusti 2011 19:43

En lite mindr ring av Swarowski pärlor och små seadbeads i klara färger. Den här ringen är av tre olika toner av rosa och glimmar fint.

Best nr11R5. Pris. 120kr. (fler bilder kommer)

   

Av Karin Jangedahl - 16 augusti 2011 19:33

En Swarowskiring i svart, hematit grå och klar  färg tonsätter den här sydda ringen. Ringen runt fingret är sydd med små seadbeads som är klara med silver line . Den var svår att fånga tonerna i på kortet ska försöka hitta bättre sätt ljus att fota i.

Best nr 11R4. Pris140kr.( Dessa kan jag även göra efter önskemål på mått och i viss mån av tillgång även färg. Garanterat nickelfritt och klarar av att vli lite blöt också.) Det har kommit med en tråd ifrån organsaringen ser jag nu som ligger på ringen inget som tillhör!!!

     

Presentation


Material jag använder mig av till smyckena är halvädelstenar, snäckskal, sötvattenpärlor, glas, metall och läder. Alla metaller är nickelsäkrade enligt EU:s regler.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

KaJa`s lämna gärna en hälsning


Ovido - Quiz & Flashcards