kajassmycken

Alla inlägg under december 2011

Av Karin Jangedahl - 23 december 2011 11:01


                                 Önskar alla en riktigt skön och trevlig julhelg



 

                                         

                                                  
             GOD JUL

Av Karin Jangedahl - 10 december 2011 00:10

Lite olika bokmärken som jag har. Perfekt för bokälskaren .

De går även att beställa efter eget tycke har fått hem i plexiglas också.

Stansar även namnbrickor till för att få en personlig prägel

Det mesta  går att beställa efter önskemål.


Priset på de här ligger mellan 75-95kr stansad bricka tillkommer 50kr.(dessa är bara olika ideer)

 

Av Karin Jangedahl - 7 december 2011 21:18

Söndag den 11/12 kommer jag att ha öppet i min smyckeshop från kl 11:00- 18:00.

 

För att fira att jag har fått upp alla smycken kommer jag att ge 20% rabatt på vuxen halsband och armband.

Det gäller från torsdag 8/12  till den 30/12 -2011 på nybeställningar och nya köp.

för att alla ska få chans att smycka sig även till nyår.

 

Rabatten gäller även här på bloggen från 8/12- 30/12 på vuxen halsband och armband.

Min lilla affär går att komma till när det passar er och jag är hemma men ring innan så bestämmer vi tid.

 

Hoppas få till lite bilder här i morgon på affären:)

 

Välkomna

/Karin

 

   

       

Av Karin Jangedahl - 5 december 2011 23:22

Nu har jag uppdaterat lite bilder sedan november. Bla på de läckra emaljerade hängena de är så läckra i rött blått, lila eller grön. Mer kommer med dem. Har ävenn lagt in nya lite bättre bilder på ormlänkskedjorna med strasstuber.

Mer ormlänkskedjor och strass kommer. De är mycket bra kvalitetsmässigt de kedjorna. De är pläterade med sterlingsilver inte den svarta förstås:)

Ja det var allt för i dag fortsättning följer under veckan..

Med ett erbjudande...

Ha det bra

Av Karin Jangedahl - 5 december 2011 23:14

Ett längre halsband av kolsvart kedja med mörkt rödbruna snygga jadestenar och antrcitsvarta detaljer. Halsbandet avslutas med ett lätt kolsvart hjärta.Det ger läckra effekter i smycket med kombinationen.Pärlorna sitter även lite oregelbundet på kedjan för att mjuka upp smycket.

Best H svart röd jade. Pris 245kr


   

Av Karin Jangedahl - 5 december 2011 23:07

Ett fint dubbelt strecharmband av facetterade glaspärlor i klarglas och rött.(inte så ljusa som skenet ger) Mitt fram sitter en fin strassblomma med röda pärlor. I armbandet finns även ljusa silver detaljer. Pryder alla armar och  gnistrar fint.

Best nr A röd strassblomma  Pris 165kr


     

Av Karin Jangedahl - 5 december 2011 23:00

Olika örhängen med glaspärlor. Krokar, creoler och pinnar

Betsnr. Ö ange önskad färg Pris 70kr st.


                           

Av Karin Jangedahl - 5 december 2011 22:54

Ett läckert dubbelradigt stretch armband med en större budskapsbricka. Pärlorna är facetterade cats eye pärlor vilket gör att de skiftar i ljuset. De är inte så ljusa som bilden visar med startkt solljus.


Bets nt A cats eyes blå SÅLT


     

Presentation


Material jag använder mig av till smyckena är halvädelstenar, snäckskal, sötvattenpärlor, glas, metall och läder. Alla metaller är nickelsäkrade enligt EU:s regler.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

KaJa`s lämna gärna en hälsning


Ovido - Quiz & Flashcards