kajassmycken

Alla inlägg under mars 2011

Av Karin Jangedahl - 26 mars 2011 15:16

Jag är så nöjd med att våren snart är här. Men även att min blogg nu äntligen har fyllts med smycken. De flesta blir sugna på nya smycken när våren kommer, då vill jag fira det med 20% på smyckena i bloggen. Gäller kategorierna halsband, armband,örhängen och ringar. Berlockerna erbjuder jag köp 4 betala för 3 jag bjuder på den billigaste. Det kommer mera bilder vartefter. Erbjudandet och utlottningarna gäller mellan 26/3-9/4.


Välkomna in i bloggen och titta.

Karin


Av Karin Jangedahl - 26 mars 2011 15:13

Den sista utlottningen är en stelhalsring med en söt ängel som hänge. För att delta även i den krävs att du handlar något i bloggen. Jag firar våren och bloggen med att ha 20% på mina smycken i kategorierna. Halsband, armband,örhängen och ringar så passa på. Berlockerna erbjuder jag köp 4 betala för 3 jag bjuder på den billigaste.

Gäller mellan 26/3-9/4.

 

Av Karin Jangedahl - 26 mars 2011 15:09

Jag fortsätter fira med ett snäckskalsarmband  med rosa röda blommor och vita glaspärlor. Armbandet är länkat och knäpps med ett klolås. För att även delta på det här vill jag att du lämnar en liten kommentar i min blogg.

Båda utlottningarna pågår mellan den 26/- 9/4.

Då jag lottar ut vinnare.

Det kommer mera!

    

Av Karin Jangedahl - 26 mars 2011 15:05

Jag firar att våren är här.men även att jag tycker min bloggshop börjar bli välfylld med bilder. Jag lottar ut ett piskflätat läderarmband med hänge. Du kan välja om du önskar ett mörkt chokladbrunt eller ett svart. Det övre är i brunt

För att delta vill jag att du gillar på facebook eller här i bloggen.

    Svart vänstra  

Av Karin Jangedahl - 26 mars 2011 14:59

Till sommaren och värmen kommer passar väl en skattkista eller en badsandal utmärkt. Kistan går åt antika hållet och sandalen är i turkos emalj. Mycket söta tillsammans. Ange önskad med eller utan klolås. Pris.40kr st

   

Av Karin Jangedahl - 26 mars 2011 14:57

Tre små söta hjärtan som passar det mesta. De två första från vänster är ljust silver färgade och den högra är lite mer åt antik färgen. Ange önskad med eller utan klolås. Pris. 40kr st

 

Av Karin Jangedahl - 26 mars 2011 14:55

En söt liten ödla också den i lite mattare fin metall. Pris.50kr

 

Av Karin Jangedahl - 26 mars 2011 14:53

Söta berlocker i form av äpple eller päron. De är lite mattare i tonen mycket fina. Med eller utan klolås.Ange önskad. Pris.50kr st

 


Presentation


Material jag använder mig av till smyckena är halvädelstenar, snäckskal, sötvattenpärlor, glas, metall och läder. Alla metaller är nickelsäkrade enligt EU:s regler.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

KaJa`s lämna gärna en hälsning


Ovido - Quiz & Flashcards