kajassmycken

Alla inlägg under maj 2011

Av Karin Jangedahl - 18 maj 2011 17:09

Lördag den 21/5 är det hanterksmarknad i Thuleparken i Flen. Jättemysigt område med hantverkare som ställer ut. Har du möjlighet att titta dit kan jag rekommendera det.jjag kommer att vara där med mina smycken och jag vet att Ekenäs trädgård ska sälja blommor. Marknaden startar 10:00.

Välkomna

Av Karin Jangedahl - 6 maj 2011 07:11

Förslag på armband. Kan det här vara något. De är inte exakt lika det ni såg men ganska snarlikt i alla fall. Hör av er om de är ok. Sålda

   

Av Karin Jangedahl - 3 maj 2011 21:28

Ett festsmycke som även gör sig bra till vardags. Båe halsband och armband i ett bara att välja själv. Ett knutet smycke av genomskinlig tråd med sötvatten pärlor och swarowski biconer. Kan användas runt halsen eller två varv runt armen.

Är du intresserad kontakta mig går att få i olika färger.

Här i lite mera vitt,klarglas och lite färgstänk.


   


Av Karin Jangedahl - 3 maj 2011 21:22

Ett festsmycke som även gör sig bra till vardags. Båe halsband och armband i ett bara att välja själv. Ett knutet smycke av genomskinlig tråd med sötvatten pärlor och Swarowski biconer. Kan användas runt halsen eller två varv runt armen.

Är du intresserad kontakta mig går att få i olika färger.

Här i lite mera rosa och gröna toner.

   

Av Karin Jangedahl - 1 maj 2011 16:37

Facetterad kedja med ljustrosa pärlor de skimmrar som pärlemo. De är mixade med strass och facetterade klara glasrondeller. Avslutas med ett fint mönstrat hjärta.

Förslag 7. Pris. sålt

 

Av Karin Jangedahl - 1 maj 2011 16:30

Lång facetterad kedja med svarta agater och facetterade glasrondeller. De svarta skimmrar jättefint men syns inte på bilden och mitt i sitter det två med fina blommor i.Halsbandet avslutas med ett fint Dalihjärta.

Bestnr 11H62. Pris.250kr

 

Av Karin Jangedahl - 1 maj 2011 16:28

Läckra Brasilianska Sardonyxer med facetterad kedja. Även här avslutas halsbandet med en uggla. Alla hängen går att byta.

Förslag 5. Pris.SÅLD

 

Av Karin Jangedahl - 1 maj 2011 16:24

Långt halsband med en ljussilverfärgad kedjamed svarta agater. Avslutas med en stor silverboll och kedjor som tofs.

Best nr. 11H53 Pris.230kr.

 

Presentation


Material jag använder mig av till smyckena är halvädelstenar, snäckskal, sötvattenpärlor, glas, metall och läder. Alla metaller är nickelsäkrade enligt EU:s regler.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

KaJa`s lämna gärna en hälsning


Skapa flashcards