kajassmycken

Alla inlägg under december 2012

Av Karin Jangedahl - 30 december 2012 18:53

I dag har jag fyllt på kategorin wrapparmband . Där finns lite nya nu och fler kommer.

Gott Nytt år.

 


Av Karin Jangedahl - 30 december 2012 18:49

Som jag skrev innan min absoluta favorit bland alla wrapparmband jag gjort. Lite grövre indiskt läder i melerade bruna toner brun tråd och en mix av olika halvädelstenar i bruna toner. Passar fint tre varv runt handleden och knäpps med en svart knapp.

best nr W melerad brun. SÅLD

   


Av Karin Jangedahl - 30 december 2012 18:46

Ett svart läder band som jag fyllt med lite toner av blått,turkost och grönt. Tonerna ger lite havskänsla tycker jag. Pälorna är facetterat glas 6mm med fire polish för att få fram lystern.

Svart plexiknapp och tre varv runt armen.

Best nr W Blå grönt. Pris 225kr

   

 

Av Karin Jangedahl - 30 december 2012 18:42

Det här wrapparmbandet har en läckerton på lädret lite brun metalic men ändå diskret( Mycket fint. Här har jag bara använt facetterade svarta glaspärlor för att lädret ska få komma fram.

Som vanligt tre varv runt armen två knapphål och svart plexiknapp.

Bestnr. W metalic brunt läder. Pris 225kr

   

 


Av Karin Jangedahl - 30 december 2012 18:37

Lila/vin och silver toner består det här wrapparmbandet av. Svart läder och pärlorna är 6mm stora . Armbandet viras tre varv runt handleden och knäpps med plexiknapp. Har två knapphål för att passa fler armar. Passar fint till de mörka vinter kläderna.Inte superbra bilder hoppas det syns den fina lystern i alla fall de är fire polish pärlor

best nr W lila /vin ton. Pris 225kr.


   

 

Av Karin Jangedahl - 30 december 2012 18:00

Ett svart läderwrapp med 6mm gröna facetterade firepolish pärlor. Armbandet får en skön lyster av pärlorna och ger lite vår tankar.

Rullas tre varv och knäpps med svart plexiknapp.

Best nr W grön svart 6mm. Pris 225kr

 

   


Av Karin Jangedahl - 30 december 2012 17:55

Smalt wrapparmband av 4mm pärlor och svart läder. Svarta matta agater och snowflake stenar med få inslag av blanka agater är armbandet gjort av. Ett diskret armband med lite ljusare inslag av snowflaken. Rullas tre varv på armen och knäpps med en hammrad metallknapp.Gör alltid 2st knapphål på armbandet för att passa fler handleder

Best nr W 4mm snowflake. Pris 225kr


   

   

Av Karin Jangedahl - 30 december 2012 17:51

Ett tunnare wrapparmband med smalar läder i svart och 4mm pärlor. Armbandet är sytt med matta Black Stone och röd turkos mixat i det är det rödbruna facetterade glaspärlor. Armbandet snurras tre varv runt handleden och knäpps med en svart plexiknapp.

Best nr W röd svart 4mm. Pris 225kr


 

 

 

Presentation


Material jag använder mig av till smyckena är halvädelstenar, snäckskal, sötvattenpärlor, glas, metall och läder. Alla metaller är nickelsäkrade enligt EU:s regler.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

KaJa`s lämna gärna en hälsning


Ovido - Quiz & Flashcards